יישומים להוראה

חפש בבלוג זה

יום רביעי, 27 במרץ 2013

יוצאת למסע


"גם מסע בן אלף מייל, מתחיל בצעד אחד." (לאו צי, טאו טה צ'ינג)

במסגרת לימודי תואר שני בחינוך תקשוב ולמידה התבקשנו לכתוב בלוג לימודי. משימת חובה. המשימה ב-ה הידיעה.

קיבלנו הסברים/שכנועים על החשיבות והתרומה של בלוג לתהליך הלמידה (יומן אישי, קול פנימי, תהליך ועוד) אבל בי עלו בי הרהורים ותחושת לחץ. בלוג שבועי?! כמה מילים לפוסט? על מה אכתוב? אחרי דברי ההרגעה מצד המרצות המנחות (והרי גם אני מציעה/מאפשרת לתלמידיי כתיבת בלוג אז מה ההבדל?!), החלטתי להתייחס אל כתיבת הבלוג כעל יציאה למסע.

בכל יציאה לטיול או מסע מכינים צידה לדרך, יש מסלול ותוכנית וכמובן יעד אליו מגיעים בסוף, אבל לא פחות חשוב להנות מהדרך (כך לפחות אני נוהגת בטיולים שלי).
ובכן, אני יוצאת למסע בנבכי כתיבת הבלוג והמחשבות על תקשוב, עם תוכנית (פוסט אחד לשבוע במשך שלושה סימסטרים) וצידה לדרך (מקלדת ומחשבות על תקשוב), וברור שיש גם יעד ויתכן שהדרך תתפצל למשעולים חדשים אותם אחקור. אולם אני מקווה שלא אשכח להנות מהדרך ומהתהליך ואולי  אגלה כמה דברים (גם על עצמי) תוך כדי.

                           
תמונה: FreeDigitalPhotos.net  By ddpavumba 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה